معجزه پرداخت درب منزل با شرکت پایگان

معجزه پرداخت درب منزل با شرکت پایگان معجزه پرداخت درب منزل با شرکت پایگان
  • 1402/02/24
  • 1167
  • 0
معجزه پرداخت درب منزل با شرکت پایگان

امروزه با گسترش کسب و کارهای تجارت الکترونیک و فروشگاه های آنلاین، رقابت در این حوزه بسیار زیاد می باشد. مشتریان فروشگاه های اینترنتی بسیار آزاد هستند که از یک فروشگاه خرید کنند یا به دلیلی بسیار کوچک آن فروشگاه را کنار بگذارند و از آن خرید نکنند. در این فضای رقابتی، فروشگاه ها باید تمام تلاش خود را برای جذب مشتری انجام دهند و تمام امتیازات و گزینه های مهم و مطلوب کاربر را در صورت امکان در اختیارش بگذارند.

یکی از مهم ترین و مطمئن ترین امکاناتی که در تشویق مشتریان برای خرید از شما تاثیر بسزایی دارد، ارائه امکان پرداخت درب منزل می باشد.

به طور کلی دو روش برای دریافت وجه کالای سفارشی توسط مشتری وجود دارد:

  • پرداخت اینترنتی قبل از تحویل کالا

  • پرداخت درب منزل

در این مقاله ابتدا معایب پرداخت اینترنتی قبل از تحویل کالا آورده شده است و پس از آن به بیان ویژگی های پرداخت درب منزل پرداخته شده است. در انتها نیز روش ارسالی را به شما معرفی می کنیم که امکان ارائه خدمات پرداخت درب منزل را در اختیار شما به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی می گذارد.

خطرات و معایب پرداخت آنلاین قبل از تحویل کالا

روش پرداخت در اغلب فروشگاه های اینترنتی به این صورت است که مشتریان بعد از انتخاب کالا و اطمینان از موجودی کالای مورد نظرشان باید هزینه آن را به صورت آنلاین بپردازند تا سفارش شان ثبت شود و مراحل لازم را طی کند و کالا به دست شان برسد. این روش خطراتی را به دنبال دارد:

فروشگاه های جعلی

در حالی که بسیاری از فروشندگان آنلاین قانونی هستند، ولی متاسفانه کلاهبرداران نیز مانند هر عرصه دیگری، در آن وجود دارند و از ماهیت اینترنت برای سرقت اموال مردم استفاده می کنند.

کلاهبرداران حرفه ای از آخرین فناوری ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای راه اندازی فروشگاه های آنلاین جعلی استفاده می کنند. فروشگاه را برای مدت کوتاهی باز می کنند و پس از انجام تعدادی فروش، اغلب  ناپدید می شوند.

آنها ممکن است از طرح‌بندی‌های پیچیده، احتمالاً آرم‌های دزدیده شده و یا ساختگی برای این منظور استفاده کنند.

روش کلاهبرداران برای فریب هر چه بیشتر مردم در یک مدت کوتاه این است که اقلام لوکس مانند برندهای محبوب پوشاک، جواهرات و لوازم الکترونیکی را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهند. در صورتی که از آنها خرید کنید دو حالت پیش می آید:

  • در بهترین حالت، کالایی که برای آن پول پرداخت کرده اید را دریافت می کنید، اما کالاها جعلی هستند.
  • در حالت دوم، اصلاً چیزی دریافت نمی کنید.

حملات سایبری

حمله سایبری عبارت است از اقدامی آگاهانه و غیر اخلاقی برای تخریب یا سرقت اطلاعات سیستم، یک شخص و یا  یک سازمان. مجرمان سایبری سعی دارند به داده‌های الکترونیکی موجود در کامپیوتر یا شبکه به صورت غیر قانونی و بدون مجوز دسترسی پیدا کنند. هدف مجرمان سایبری گاهی تخریب و لطمه زدن به یک ارگان یا سازمان یا حتی یک کسب و کار کوچک است و گاهی سرقت اموال مردم.

آنها با دستیابی به اطلاعات شخصی یا سازمانی می توانند از آن اطلاعات سوء استفاده کنند، اطلاعاتی را فاحش کنند و یا به عنوان مثال از اطلاعات کارت بانکی شما برای سرقت موجودی تان استفاده کنند.

بسترهای تجارت الکترونیک همیشه یک هدف داغ و گنجینه ای از داده های شخصی و مالی، برای حملات سایبری بوده اند.

در این بین، بسیاری از صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک از این مسائل آگاه هستند و اقدامات امنیتی خود را افزایش می دهند.

ناگفته نماند که هر اندازه صاحبان تجارت الکترونیک در این عرصه پیشرفت می کنند، مهاجمان سایبری به همان اندازه مهارت‌های خود را تقویت می‌کنند و راه های جدیدی برای حملات خود می یابند.  

دریافت کالای اشتباه، معیوب یا مغایر با کالای سفارشی

این مورد نیز از معایب خرید اینترنتی است. مشتری پس ازکشیدن انتظار، در موعد مقرر کالای مطلوب خود را دریافت نمی کند. گاهی این مورد توسط فروشگاه اینترنتی به سرعت برطرف و جبران می شود و گاهی هم کار از کار می گذرد و مشتری پس از گذشت زمانی کم یا زیاد (برای رسیدگی فروشگاه به خطای پیش آمده)، دیگر نیازی به آن کالا ندارد. در بدترین حالت هم فروشگاه خطای خود را نمی پذیرد و مشتری می ماند با کالایی که مورد انتظارش نبوده و عملا پول خود را دور ریخته است.

 

لازم به ذکر است، اقداماتی از قبیل توجه به مجوز فروشگاه اینترنتی، تحقیقات قبل از خرید از قبیل بررسی سابقه فروشگاه و جویا شدن نظرات خریداران قبلی در فضای مجازی، می تواند تا حدود زیادی این خطرات را کاهش دهد و حتی به صفر برساند.

 

روش پرداخت درب منزل و مزایا و معایب آن

روش پرداخت درب منزل، روشی است که در آن، فروشگاه اینترنتی هزینه کالای مشتری را درب منزل مشتری و پس از تحویل کالا به او، دریافت می کند.

به این روش، COD که مخفف Cash  OnDelivery  می باشد نیز گفته می شود.

با توجه به موارد عنوان شده در بخش قبلی، از دید مشتریان این روش خرید از فروشگاه های آنلاین، کم ریسک ترین و قابل اعتمادترین روش خرید می باشد؛ لذا این روش به طرز معجزه آسایی موجب افزایش مشتریان شما به دلیل اعتماد صد در صدی به وجود آمده، خواهد شد.

از معایب روش پرداخت در محل می توان به افزایش احتمال مرجوع کالا توسط مشتری اشاره کرد. لذا باید این نکته توسط فروشگاه های اینترنتی سنجیده شود و سپس تصمیم گیری شود که آیا استفاده از روش پرداخت در محل باز هم به سود آنهاست یا خیر؟

روش استفاده از خدمات پرداخت در محل برای فروشگاه های اینترنتی

همانگونه که گفته شد، یکی از سیاست های موفق فروشگاه های اینترنتی برای افزایش چند برابری مشتریان خود،  استفاده از خدمات پرداخت درب منزل یا پرداخت در محل می باشد که برای استفاده از این خدمات، باید در روش ارسال کالای خود دقت کنند و روشی را انتخاب کنند که این گزینه را به آنها ارائه دهد.

استفاده از خدمات شرکت ملی پست و استفاده از پیک بدون استخدام، ارائه امکان این خدمات را ندارند؛ لذا باید به سراغ گزینه دیگری برویم.

برای استفاده از روش پرداخت در محل پست، شرکت های پست خصوصی، بهترین گزینه هستند. این شرکت ها در کنار سایر مزایایی که دارند، با ارائه خدمات پرداخت در محل به شما در رونق روزافزون کسب و کارتان کمک شایانی می کنند.

در این روش، مامور شرکت پستی، در زمان تحویل کالا به مشتری، هزینه را از او دریافت می کند و بعد از مراحل مالی و کسر هزینه های پستی، مابقی مبلغ به حساب فروشگاه واریز می شود.

مشتری در این روش از 4 طریق زیر هزینه را پرداخت می کند:

  •  پرداخت با کارت بانکی از طریق دستگاه کارتخوان
  •  پرداخت از طریق سامانه  USSD
  •  پرداخت نقدی
  •  پرداخت کارت به کارت

شرکت واسط پستی پایگان- بهترین گزینه ارسال کالا برای ارائه خدمات پرداخت درب منزل

همانگونه که گفته شد، بزرگترین مزیت استفاده از خدمات پرداخت درب منزل یا پرداخت در محل برای یک فروشگاه اینترنتی، ایجاد اعتماد دوطرفه بین خریدار و فروشگاه است. این اعتماد می تواند تضمینی کافی برای افزایش سود شما در کسب و کارتان باشد. برای ارائه خدمات پرداخت درب منزل، می توانید با شرکت پایگان، به عنوان بهترین شرکت پستی خصوصی همکاری کنید.

این شرکت در کنار سایر خدماتی که دارد، با ارائه خدمات پرداخت درب منزل، می تواند به شما در توسعه و گسترش فروش اینترنتی با افزایش چند برابری تعداد مشتریان تان کمک کند.

0 دیدگاه

ما در تلاشیم تا با همدیگر مطالب زیادی یاد بگیریم

بهترین روش ارسال روغن با پست
05شهریور
  • 0
  • 903

بهترین روش ارسال روغن با پست

بهترین روش برای ارسال روغن با پست به عوامل مختلفی، از جمله وزن و حجم بسته، محدودیت‌ها و قوانین حمل و نقل، مقصد نهایی و نیازهای شما بستگی دارد. 

برای ارسال روغن با پست، توصیه می‌شود با ارائه دهنده خدمات پست محلی یا بسته‌بندی و حمل و نقل مورد نظرتان تماس بگیرید تا بهترین روش ارسال را براساس نیازهای خاصتان م

ادامه مطلب
بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس
06شهریور
  • 0
  • 783

بهترین شرکت پستی برای فروشگاه ایکامرس

ایکامرس (E-commerce) به فروش و خرید کالاها و خدمات از طریق اینترنت اشاره دارد. در این مدل تجارت، تراکنش‌های تجاری بین فروشنده و خریدار از طریق وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل یا سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی انجام می‌شود. ایکامرس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات پرداخت الکترونیکی و ارسال سریع کال

ادامه مطلب
مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب
11شهریور
  • 0
  • 2083

مطمئن ترین روش ارسال کتاب با پست برای فروشگاه آنلاین کتاب

امروزه فروش کتاب به صورت آنلاین بسیار رونق پیدا کرده است و مشتریان می توانند بسیاری از عنوان کتاب های کمیاب را از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. بر این اساس فروشگاه های آنلاین کتاب برای ارسال کتاب باید از خدمات پستی رسمی و معتبر استفاده کنند. در اکثر شهرهای بزرگ، شرکت‌ های پستی معتبری وجود دارند که خدمات ارسال کت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله آنلاین با پایگان
12شهریور
  • 0
  • 742

ارسال مرسوله آنلاین با پایگان

در دنیای امروز، ارسال مرسوله‌ها به سرعت و امانت بالا اهمیت بسیاری دارد. یکی از راه‌های پرطرفدار برای ارسال مرسوله آنلاین، استفاده از سرویس‌های ارسال پیک مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان یکی از پیشروهای ایرانی در زمینه ارائه خدمات ارسال سریع و آنلاین می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به مشت

ادامه مطلب
ارسال مرسوله یک روزه با پایگان
12شهریور
  • 5
  • 1134

ارسال مرسوله یک روزه با پایگان

ارسال مرسوله‌ها و بسته‌ها با سرعت و امانت بالا از جمله نیازهای اساسی هر سازمان یا فردی است که در فعالیت‌های روزمره خود نیازمند ارسال و دریافت مرسوله‌ها می‌باشد. یکی از راه‌های موثر و محبوب برای انجام این فرآیند، استفاده از خدمات پیک و ارسال مرسوله یک روزه با شرکت‌هایی مانند "پایگان" می‌باشد. پایگان ب

ادامه مطلب
تماس با ما: 54124-021